HTML

Gross Arnold - Kincs

2015.07.15. 03:24 VidaKrisztina

https://www.youtube.com/watch?v=6azmq0Xn1ic

Hálás vagyok, amiért egy hideg, napfényes téli napon egy német politikus budapesti látogatása miatt leállt a villamos a Bartók Béla úton, így kénytelen voltam kávézni egy aznap éppen zárva tartó kávézóban, melynek az ajtaja nyitva volt. Bemehettem, leülhettem. MInden fal tele voltak színes képpel, jó volt a kávé, kedves volt Gross Arnold fia, és az ő felesége. Ha képet nem is vettem, de egy litográfiát igen, meg három képeslapot.
A litográfia címe: Játék-film.
Ez egy nagy kincsem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vidakrisztina.blog.hu/api/trackback/id/tr107629106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása