HTML

napi (kivételesen hosszú, bölcsen beosztandó) vida

2015.06.19. 06:14 VidaKrisztina

Most, hogy áttekintettem, mit kell elolvasnom hivatalból (20 db, változó terjedelem), először úgy döntöttem, hogy sírok, de nem, mert kiváncsi vagyok. Szerencsére lesznek többszerzős interjúk. Ez az első kupac.
Van egy kifizettem, bármikor el kell olvasnom torony. Nem A tőke c. művel fogom kezdeni.
A harmadik pedig az elmúlt félév sajtója.
Hála magamnak, gyorsan olvasok.
A konzultációs levelet nem küldöm vissza, mert nincs kedvem pont ezért postára menni, csak a csekkek miatt, az külön élvezet.
Ha pedig úgy döntesz, hazajössz, olvass magyar irodalmat.

Mindazon ismerősömtől és/vagy ismeretlenemtől, aki elmegy mellettem köszönés nélkül, vagy nem válaszol a levelemre, meg fogom kérdezni, miért nem figyel, és miért nem európai.
Erről egy tehetséges pasassal beszélgettem még január végén a Krisztinavárosban, egy kávézóban. Ez az ember mindig köszönöm, mindig válaszol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vidakrisztina.blog.hu/api/trackback/id/tr787556074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása