HTML

VK

ez itt a saját oldalam.

Friss topikok

Címkék

Nem imádom

2015.06.10. 06:45 VidaKrisztina

Pusztán 26 perc ment el azzal, hogy egy emberi hangot akartam meghallani a vonal végén, mindezt a telefonszámlámért. Hogy megkaphassam. Elmondtam, hogy elfelejtettem mindent, persze, az én hibám, ilyen sem fog előfordulni többé, felírok mindent egy biztos helyre.

 

Segített az ügyintéző, klassz.

 

Kérdés/én: Kinek számlázhatom ki a 26 percet?

Válasz/Üi: Nem értem, miért kellene kiszámlázni.

Válasz/én: Mert az idő pénz. Van még egy kérdésem, vásároltam szobaton egy új készüléket, folyamatosan lefagyott, hétfőn visszavittem, tegnap értesítettek, hogy mehetek érte. Esetleg látja, mi volt a gond?

Válasz/Üi: Nem.

Válasz/én: Akkor ehhez mindenképpen be kell fáradnom arra a helyre, ahol leadtam (logikus, hiszen ott veszemát vagy nem a brand new telefont, amire nem tartok igényt).

Válasz/Üi: Igen. Sajnálom, hogy nem tudtam segíteni.

Válasz/én: Semmi gond. Köszönöm szépen. Szép napot!

Válasz/Üi: Szép napot.

 

Gratulálok magamnak, rosszul választottam. Ma befáradok oda, ahol kétszer 45 percet töltöttem el fölöslegesen, 10 percet tudok adni nekik, mert az ebédszünetemből veszem el. Márka- és készülékcsere következik.

Nem vagyok agresszív kismalac, de reklamálni azt tudok, és fogok is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vidakrisztina.blog.hu/api/trackback/id/tr147530864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása